luni, 23 martie 2015

Burnout Paradise

          Burnout Paradise(2008) produs de EA si Criterion Games a fost pe langa GTA Vice City jocul copilariei mele. Cred ca l-am jucat de 4 ori pana acum. Luand in considerare ca PC-ul meu nu sustine nici Call Of Duty:Black Ops dar reuseste sa se impace foarte bine cu grafica detaliata a jocului mi se parea incredibil.
       Ideea jocului este destul de simpla: Esti intr-un nou oras numit Paradise City care,din cate se deduce din nume, este paradisul soferilor. Primesti o masina de la fier vechi pe care trebuie s-o repari peste drum si de aici in colo totul depinde de tine. Fiecare intersectie inseamna un eveniment din cele patru tipuri: 
-Race:Care este o simpla cursa pana la un anumit loc de pe harta
-Street Rage: Care a fost mereu evenimentul meu preferat. Ideea e sa distrugi un anumit numar de masini inainte sa treaca timpul sau sa fii tu cel distrus
-Marked Man: In care trebuie sa ajungi intr-un anumit loc pe harta in timp ce cateva masini negre incearca sa te distruga. Castigi daca ajungi la destinatie intreg.
-Stunt Run: Aici trebuie sa reusesti sa obtii un anumit numar de puncte intr-un timp de doua minute. Punctele le obtii daca faci sarituri mari sau drifturi prin oras. 
-Burning Route: In acest eveniment trebuie sa ajungi la o anumita locatie intr-un interval de timp. Poti face doar o data evenimentul cu fiecare masina. Castigul este o versiune modificata a masinii folosite in acel moment.
        Trecem la partile bune ale jocului:
 1. Grafica este superba. Felul in care masinile se strica si fapyul ca orice obiect atingi iti modeleaza masina intr-un fel sau altul este foarte satisfacator!
2.Povestea nu e cine stie ce. Nu exista protagonisti in afara de DJ Atomika de pe Crash FM care iti mai da sfaturi din cand in cand sfaturi nu exista un storyline propriu-zis. Asta iti da chiar mai mult timp sa te disterzi prin lumea plina de rampe si locatii ascunse. Iar atunci cand te plictisesti de curse poti sa bati recorduri ale strazilor despre care nu voi vorbi pentru ca mi se pare ca devine un spoiler aceasta recenzie.

3. Jocul prezinta 65 de masini stock,cu la fel de multe modificate si destul de multe motoclicete pe care le puteti folosi pentru a descoperi tot orasul si inca o insula din afara hartii ce este deblocata de un DLC(Downloadable Content).
         Partea rea a jocului este ca la un moment dat pur si simplu te plictisesti si treci la altul. Mi s-a intemplat asta de fiecare data cand l-am jucat. Niciodata nu am ajuns la sfarsit. Mereu ma opream pe la jumatate. Luand in considerare succesul predecesorilor din seria Burnout acest joc merita mult mai mult succes odata ce la prima vedere este atat de atragator, de parca te-ar obliga sa-l cumperi. Jocul il recomand tuturor, dar sa nu va asteptati la foarte multe pentru ca dupa cateva zile de jucat va incepe sa va plictiseasca.

PS: Urmatoarea postare va fi despre Five Nights At Freddy's 3. Ca sa termin o data cu seria, ca am primit multe mesaje in care mi se cerea aceasta recenzie.
       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu